Skele: Character Animation Tools версия 1.5b - Плагины - Файлы - Все для Unity3d

Все для Unity3d> Файлы> Плагины> Skele: Character Animation Tools версия 1.5b
Материал добавил: UU
Дата добавления:06.08.2014 в 06:51
Категория: Плагины
Скачали: 259 раз
Использование в коммерции: Запрещено
Рейтинг
пользователей:
4.1
Мнение
U3D.at.ua:


Requires Unity 4.3.4 or higher.

Make Character Animations right inside the Unity Editor.

Skele: Character Animation Tools significantly speeds up animator/indie's animation workflow in several ways:

1. Enable developers to make / modify character animations in UnityEditor. Reduce software switching and tedious import/export/split work

2. Integrate character animations authoring with code/fx/audio/gui/etc in advanced situations. Greatly accelerate authoring productivity for complex multi-character scenes (cutscenes / finishing moves / etc)

3. Convert animation types, also export skinned meshes and character animations as DAE archive

Main Features:
1. Make animation for your rigged characters with FK/IK support -- not just biped, you could manipulate any rigged models.
2. Modify animations from prefabs. Take out the animations from fbx/dae archives or convert from muscle clips, modify and get the result immediately.
3. Create complex multi-character actions with ease [BETA]. Edit the animations right inplace, and easily integrate with code/fx/audio/gui/etc.
4. Visualize the bone link, the vertices, and bone weights, etc.
5. Reduce the folder size, you don't need to include duplicate meshes for each animation.
6. Make/Save/Load poses on disk
7. Convert MuscleClip(Humanoid clip) to and fro Legacy/Generic clip
8. Generate RootMotion from RootBone curves
9. Export character mesh and character animation into DAE archive
10. Edit multi-part meshes
11. Fix BindPose of skinned mesh (position and rotation)

Latest Change:
NEW: BindPose Fixer
FIX: Cannot select bones until RMB click after mouseUp outside scene view window
FIX: SkinnedMeshRenderer's blendshapes name not shown up
FIX: Issues of DAE exporter when the bone's name has space inside.

Туторы и видео
Комментарии (5 шт.)
значительно упрощает анимирование в юнити 3д
Не имеет особово смысла - 3d max есть
И Blender есть, и Cinema 4D есть и т.д и т.п.

А вообще мне кажется, что этот ассет - кое как, но упрощает создания анимации.
делать анимацию в Юнити для персонажей это фантастика
Не проверял. Сделано в виде проекта.
Для комментирования необходимо зарегистрироватся или войти!
F.A.Q. по установке
Похожие материалы
Опрос
Какую Unity используете вы?
Всего ответов: 3530
Статистика


Онлайн всего: 7
Гостей: 3
Пользователей: 4
[Полный список]
Свернуть
Развернуть
Необходима авторизация
0
ТОП-5 САЙТА
НОВЫЕ ИГРЫ
ГОРЯЧИЕ ТЕМЫ
СЛУЧАЙНЫЕ ФАЙЛЫ