Все для Unity3d> Файлы> Плагины> Skele: Character Animation Tools 1.7b
Материал добавил: SaNEк
Дата добавления:12.10.2014 в 11:34
Категория: Плагины
Скачали: 688 раз
Использование в коммерции: Запрещено
Рейтинг
пользователей:
4.4
Мнение
U3D.at.ua:


Make Character Animations right inside the Unity Editor.

Skele: Character Animation Tools significantly speeds up animator/indie's animation workflow in several ways:

1. Enable developers to make / modify character animations in UnityEditor. Reduce software switching and tedious import/export/split work

2. Integrate character animations authoring with code/fx/audio/gui/etc in advanced situations. Greatly accelerate authoring productivity for complex multi-character scenes (cutscenes / finishing moves / etc)

3. Export skinned meshes and animations as DAE archive

4. Utilize the clips you bought from store, modify them to your needs, convert clip type, export to external softwares, etc.

Main Features:
1. Make animation for your rigged characters with FK/IK support. flag, stick, dragon, ghost, mech, bird, fish, robot, human... you could manipulate ANY rigged models.
2. Modify animations. Modify Generic/Legacy animations directly; with our converter, you could also modify and export clips you bought from assetstore too. Modify and get the result immediately.
3. Create complex multi-character actions with ease [BETA]. Edit the animations right inplace, and easily integrate with code/fx/audio/gui/etc.
4. Visualize the bone link, the vertices, and bone weights, etc.
5. Reduce the folder size, you don't need to include duplicate meshes for each animation.
6. Make/Save/Load poses on disk
7. Convert MuscleClip(Humanoid clip) to and fro Legacy/Generic clip
8. Generate RootMotion from RootBone curves
9. Export character mesh and character animation into DAE archive
10. Edit multi-part meshes
11. Fix BindPose of skinned mesh (position and rotation)
12. Mirror your anim clips
13. Modify Animation curve's property, path, type.
14. Multi-edit in FK mode.
15. Mirror-edit bones in FK modes.

Latest Change:
NEW: Multi-select + Multi-edit in FK mode
NEW: Use Ctrl+LMB to recursively select bones
NEW: Use '[' ']' '\' to fast switch bones ( parent, child, sibling )
NEW: Inspector style control for current selected bone
NEW: Mirror Edit

Feature Requests, Issue Reports, Tell me how you think about Skele!

ДЕМО:
[Demo Game on Kongregate]
[Demo1] [Demo2] [Demo3]
[Demo4] [Demo5] [Demo6]
[Demo7]
[Play_Demo0] [Dance_Demo0]
Комментарии (16 шт.)
NEW VERSIONE 1.9.2 http://diskokosmiko.mx/ZEROGIGA/unity-5-13468/skele-character-animation-tools-v1-9-2,61052.unitypackage
Ответить
Error while importing package: Couldn't decompress package  что делать!!!!!!!!?????????????
Ответить
При экспорте в DAE вообще краш.
Ответить
В Unity 4.6.0f3 не работает.
Ответить
Да где вы такую прелесть берёте? Дайте ссылки. И у вас будет больше времени на свои дела. =)
Ответить
та везде)))
Ответить
этот  ассет не 1.7b
Ответить
а какой?
Ответить
Что он делает?
Ответить
позволяет создавать анимации прямо в юнити.
Ответить
Так в нём и так их можно делать... Или я что то не понял X*
Ответить
сравни по фьючерам что может пак и что предлагается в юньке)))
Ответить
... Типо апгрейт)
Ответить
ну воть)))
Ответить
Очень удобно, когда нужно , допустим добавить аним на руки с оружием (имхо мой опыт)
Ответить
Спасибо!
Ответить
Для комментирования необходимо зарегистрироватся или войти!
F.A.Q. по установке
Похожие материалы
Опрос
Ваша возрастная категория
Всего ответов: 6676
Статистика


Онлайн всего: 12
Гостей: 7
Пользователей: 5
[Полный список]
Правила чата
Управление сообщениями
Пользователи онлайн
Мини-чат
+Мини-чат
0
Онлайн всего: 12
Гостей: 7
Пользователей: 5
ТОП-5 САЙТА
НОВЫЕ ИГРЫ
ГОРЯЧИЕ ТЕМЫ
СЛУЧАЙНЫЕ ФАЙЛЫ