Регистрация
Регистрация
Меню
Что бы скачать, необходимо зарегистрироватся или войти!

4.4 (7 - голоов пользователей)

Skele: Character Animation Tools 1.7b

Поддерживаемые версии Unity: 4.5 и выше
Тип лицензии: Запрещено.

Дата добавления: 12.10.2014 - 11:34
Категория: Плагины
Добавил: SaNEк
Материал скачали: 712-раз
Количество комментариев: 16
Количество просмотров: 5736

Make Character Animations right inside the Unity Editor.

Skele: Character Animation Tools significantly speeds up animator/indie's animation workflow in several ways:

1. Enable developers to make / modify character animations in UnityEditor. Reduce software switching and tedious import/export/split work

2. Integrate character animations authoring with code/fx/audio/gui/etc in advanced situations. Greatly accelerate authoring productivity for complex multi-character scenes (cutscenes / finishing moves / etc)

3. Export skinned meshes and animations as DAE archive

4. Utilize the clips you bought from store, modify them to your needs, convert clip type, export to external softwares, etc.

Main Features:
1. Make animation for your rigged characters with FK/IK support. flag, stick, dragon, ghost, mech, bird, fish, robot, human... you could manipulate ANY rigged models.
2. Modify animations. Modify Generic/Legacy animations directly; with our converter, you could also modify and export clips you bought from assetstore too. Modify and get the result immediately.
3. Create complex multi-character actions with ease [BETA]. Edit the animations right inplace, and easily integrate with code/fx/audio/gui/etc.
4. Visualize the bone link, the vertices, and bone weights, etc.
5. Reduce the folder size, you don't need to include duplicate meshes for each animation.
6. Make/Save/Load poses on disk
7. Convert MuscleClip(Humanoid clip) to and fro Legacy/Generic clip
8. Generate RootMotion from RootBone curves
9. Export character mesh and character animation into DAE archive
10. Edit multi-part meshes
11. Fix BindPose of skinned mesh (position and rotation)
12. Mirror your anim clips
13. Modify Animation curve's property, path, type.
14. Multi-edit in FK mode.
15. Mirror-edit bones in FK modes.

Latest Change:
NEW: Multi-select + Multi-edit in FK mode
NEW: Use Ctrl+LMB to recursively select bones
NEW: Use '[' ']' '\' to fast switch bones ( parent, child, sibling )
NEW: Inspector style control for current selected bone
NEW: Mirror Edit

Feature Requests, Issue Reports, Tell me how you think about Skele!

ДЕМО:
[Demo Game on Kongregate]
[Demo1] [Demo2] [Demo3]
[Demo4] [Demo5] [Demo6]
[Demo7]
[Play_Demo0] [Dance_Demo0]

  • Скриншоты

Помочь проэкту

ПОМОГИТЕ НАШЕМУ ПРОЕКТУ, МЫ БУДЕМ РАДЫ, ЛЮБОЙ ВАШЕЙ ПОМОЩИ!


WebMoney Yandex Деньги
WMR - R402086817307
WMU - U873652601085
WMZ - Z102580587906
Yandex - 410012450394779
1.7b, Character, Tools, Skele:, Animation
  • Комментарии (16 шт.)

avatar
0
16 Michele936387
15:06, 01.12.2016

NEW VERSIONE 1.9.2 http://diskokosmiko.mx/ZEROGIGA/unity-5-13468/skele-character-animation-tools-v1-9-2,61052.unitypackage
0
14 555flipper
13:21, 20.01.2015

Error while importing package: Couldn't decompress package  что делать!!!!!!!!?????????????
0
13 Laki
23:43, 02.12.2014

При экспорте в DAE вообще краш.
0
12 Laki
23:37, 02.12.2014

В Unity 4.6.0f3 не работает.
0
6 Ever
22:34, 12.10.2014

Да где вы такую прелесть берёте? Дайте ссылки. И у вас будет больше времени на свои дела. =)
0
7 UU
06:49, 13.10.2014

та везде)))
avatar
0
4 cenab_kamran
19:18, 12.10.2014

этот  ассет не 1.7b
0
5 UU
21:53, 12.10.2014

а какой?
0
2 iHiTcHeRi
12:58, 12.10.2014

Что он делает?
0
3 VлаD
14:00, 12.10.2014

позволяет создавать анимации прямо в юнити.
0
8 iHiTcHeRi
10:07, 13.10.2014

Так в нём и так их можно делать... Или я что то не понял X*
3
9 UU
19:58, 13.10.2014

сравни по фьючерам что может пак и что предлагается в юньке)))
0
10 iHiTcHeRi
06:10, 14.10.2014

... Типо апгрейт)
1
11 UU
07:19, 14.10.2014

ну воть)))
-1
15 Sershum77
18:05, 10.02.2015

Очень удобно, когда нужно , допустим добавить аним на руки с оружием (имхо мой опыт)
0
1 Ever
12:31, 12.10.2014

Спасибо!
Для комментирования необходимо зарегистрироватся или войти!
↑ Наверх