Регистрация
Регистрация
Меню
Что бы скачать, необходимо зарегистрироватся или войти!

4.2 (5 - голоов пользователей)

Sci-fi Holographic Screens / Low Poly версия 1.3

Поддерживаемые версии Unity: 4.1 и выше
Тип лицензии: Запрещено.

Дата добавления: 12.06.2015 - 11:01
Категория: Модели » Электроника
Добавил: UU
Материал скачали: 650-раз
Количество комментариев: 3
Количество просмотров: 4263

A set of 25 low poly Sci-fi Projectors with Animated Holographic Screens. Enhance your environment with some action! Sci-fi, cyberpunk, industrial, urban, alien decor. There is always space for a quality hologram.

5 Metal Projectors.
2 Blank + 3 Design Screens for Each Projector.
Easily customizable and designed to be tinted with shaders to be any color.

Includes Prefabs of all objects + Example Scene.
Includes Animation script.
Includes a step-by-step Tutorial on how to add your own Design to Blank Sci-fi Screens and adjust the Script.

Projectors – Mobile Bumped Specular Material – 1024x1024px RGBA TGA Color+Specular maps + Normal maps

Screens – Particle Additive Materials – 1024x1024px TGA textures with an easily editable Animation Script.

Triangle Count:
Projector + Screen 01 – 228 tris
Projector + Screen 02 – 578 tris
Projector + Screen 03 – 264 tris
Projector + Screen 04 – 360 tris
Projector + Screen 05 – 196 tris

  • Скриншоты

Помочь проэкту

ПОМОГИТЕ НАШЕМУ ПРОЕКТУ, МЫ БУДЕМ РАДЫ, ЛЮБОЙ ВАШЕЙ ПОМОЩИ!


WebMoney Yandex Деньги
WMR - R402086817307
WMU - U873652601085
WMZ - Z102580587906
Yandex - 410012450394779
sci-fi, версия, Low, Holographic, Screens, Poly, 1.3
  • Комментарии (3 шт.)

0
3 Rinat1994
07:59, 13.07.2018

Для тех у кого ошибка:
Код
public Renderer rend;


Код
void Start() {
   rend = GetComponent<Renderer>();
   }


в конце
изменить
Код
rend.material.SetTextureOffset ("_MainTex", offset);
rend.material.SetTextureScale  ("_MainTex", size);
avatar
-1
2 Grettir
08:34, 15.11.2017

Renderer rend;

    void Start()
    {
        rend = GetComponent<Renderer>();
    }

 //renderer.material.SetTextureOffset ("_MainTex", offset);
 //renderer.material.SetTextureScale  ("_MainTex", size);
rend.material.SetTextureOffset ("_MainTex", offset);
rend.material.SetTextureScale ("_MainTex", size);
-1
1 Hadgibey
13:34, 16.05.2017

Не работает. Ругается на скрипт AnimatedTextures.cs. Видимо из-за версии юньки - 5.5.3f.
Починил добавив в код 
Код
void Start() {  rend = GetComponent<[url=https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Renderer.html]Renderer>();  }
И поменял строчки внизу на
rend.material.SetTextureScale
Для комментирования необходимо зарегистрироватся или войти!
↑ Наверх