Realistic FPS Prefab v1.23 - Оружие - Asset packages - Файлы - Все для Unity3d

Все для Unity3d> Файлы> Asset packages> Оружие> Realistic FPS Prefab v1.23
Материал добавил: N3ON47
Дата добавления:28.06.2016 в 07:34
Категория: Asset packages » Оружие
Скачали: 606 раз
Использование в коммерции: Запрещено
Рейтинг
пользователей:
3.9
Мнение
U3D.at.ua:


Requires Unity 5.2.0 or higher.
The Realistic FPS Prefab is an easy way to implement the core features of first person games into your Unity projects with a few mouse clicks. Set up is quick and just requires dragging and dropping the main prefab object into your scene.
The asset has been designed with a focus on keeping scripts customizable from the inspector and ensuring that gameplay is smooth and intuitive. The Realistic FPS Prefab is a great learning tool and template for FPS games!

Web Player Demo
Documentation
Forum Thread

What are the main features of the Realistic FPS Prefab?

-Rigidbody based character controller for smooth, physics-based interactions with the game world. Features like swimming, climbing surfaces, and moving platforms are all included.

-Extensive weapon customization with options for ranged weapons, shotguns, melee weapons, grenades, and bows and arrows. Ammo and weapon pickups are included for all weapons.

-Weapon actions, such as offhand throwing of grenades, secondary melee attacks for ranged weapons, free/deadzone aiming, and blocking with melee weapons.

-NPC AI with a variety of choices for game types, such as story mode, wave spawning, and faction battles. Friendly NPCs can follow the player and assist you in combat, or lead you along a path.

-Create anything from an action-packed FPS, medieval hack and slash, or a peaceful walking sim by editing a wide range of parameters, all accessible from the editor interface.
Комментарии (7 шт.)
Assets/RFPSP/Scripts/AI/AI.cs(964,8): error CS1622: Cannot return a value from iterators. Use the yield return statement to return a value, or yield break to end the iteration
Хороший пакет)
Есть такой баг при вставлении другого префаба оружия не из этого ассета оружие начинает тупо крутится как исправить?Анимации на этом префабе есть.
отличный асет много полезного спасиб! продолжайте в том же духе илайк от меня)
кто может помогите, появился баг в котором видно пределы торейна через другие обекты
Просто поменяй размер колайдера.
Как этих ДЦП кинуть на другую карту в чем фишка? я даже на стандартной карте выключил вейпоинти всеравно выполнялись действия на другой карте ниче не работало
Для комментирования необходимо зарегистрироватся или войти!
F.A.Q. по установке
Похожие материалы
Опрос
Сколько вы работаете с Unity?
Всего ответов: 3558
Статистика


Онлайн всего: 15
Гостей: 6
Пользователей: 9
[Полный список]
Свернуть
Развернуть
Необходима авторизация
0
ТОП-5 САЙТА
НОВЫЕ ИГРЫ
ГОРЯЧИЕ ТЕМЫ
СЛУЧАЙНЫЕ ФАЙЛЫ